FlipPas-prijzenpartner Cardshop kiest voor twee winnaars
Algemeen 88 keer gelezenHet jaar 2020 start met een bijzondere maandprijs voor maar liefst twee winnaars: familiedrukwerk met een waarde van tweehonderdvijftig euro per winnaar. “We zien steeds vaker dat mensen gepersonaliseerde kerstkaarten maken met een eigen foto, of een bijzondere uitnodiging voor een feest.”
Wilma Termeer van de Cardshop vertelt over het bedrijf dat ze samen met echtgenoot Ron inmiddels al zevenentwintig jaar heeft.
Tiel - “We begonnen op 7 januari 27 jaar geleden, op het industrieterrein, maar zitten sinds 2005 in de Weerstraat. Een superleuke locatie met veel samenwerking en onze straat wordt steeds gezelliger. We doen heel veel samen, ook als het gaat om acties.” Als we bij ze op de koffie zijn, is het december, een drukke maand. Zowel particulieren als bedrijven sturen weer steeds vaker kerstkaarten en dan kiezen ze voor een echt gepersonaliseerde kaart, bijvoorbeeld met een eigen foto of schilderij daarop. “We merken die opleving echt, en dat vinden wij natuurlijk hartstikke leuk. Een persoonlijke kaart is toch veel leuker om te ontvangen, maar ook om te versturen.’’
Websites
Het aandeel van de websites is groeiende. Bouw, ontwerp, hosting en dat precies zoals de klant het wil. “Wat we veel zien is dat wij de website bouwen en daar een heel toegankelijke techniek in maken, zodat de klant de site zelf kan bijhouden. Dat is heel populair.” De Cardshop heeft ook nog een ander hot item in haar programma: handletteringartikelen. “Dat is een beetje een uit de hand gelopen hobby,” geeft Wilma toe. “Op een aantal koopzondagen hebben we een heel gezellig handlettering workshop in onze winkel. Mensen leren dan zelf bijvoorbeeld hun eigen kaart ontwerpen en maken.”
Maar ook het familiedrukwerk wordt steeds meer gevraagd. “Mensen vieren steeds meer, bijvoorbeeld een jubileum of een bijzonder lustrum. En dankzij de trouwbeurs in het kasteel Wijenburg zien we ook steeds meer vraag om trouwkaarten.’’
Twee winnaars mogen dus in 2020 voor maar liefst 250 euro drukwerk besteden.
“Zo zet je een feestje wat extra luister bij.”