
Minder drukte op zomerbraderie Krimpen aan de Lek door hoge temperaturen
Nieuws FotoseriesKrimpen a/d Lek - Terwijl op veel plaatsen activiteiten en evenementen vanwege de hitte werden afgelast, ging de zomerbraderie in Krimpen aan de Lek zaterdag gewoon door. Wel waren er minder kramen dan gebruikelijk.
Ook trok de braderie minder bezoekers dan normaal. De hoge temperaturen speelden daarbij waarschijnlijk een belangrijke rol, omdat veel mensen vanwege de warmte liever thuisbleven of verkoeling opzochten.
Ondanks de lagere opkomst hing er een gemoedelijke sfeer en konden bezoekers op hun gemak langs de kramen lopen. Fotograaf Herman Visser was één van hen.

































