
Jongen (17) aangehouden na agressief gedrag tegen politie in Stolwijk
112STOLWIJK – De politie heeft vrijdagavond laat op het Kerspelpad in Stolwijk een 17-jarige jongen aangehouden. Hij gedroeg zich agressief en reageerde niet op aanwijzingen van agenten.
Rond 23:45 uur was de verdachte volgens de politie erg opgefokt. Hij negeerde bevelen en liep met gebalde vuist op de agenten af. Dat was voor de politie aanleiding om over te gaan tot aanhouding.
Stroomstootwapen ingezet
Om de situatie onder controle te krijgen, maakten de agenten gebruik van een stroomstootwapen. Daarna kon de jongen worden aangehouden en overgebracht naar het politiebureau.
De recherche doet verder onderzoek naar het incident.





















