
Vrachtwagen en lijnbus botsen op N207 tussen Bergambacht en Stolwijk
112Bergambacht - Op de N207 tussen Bergambacht en Stolwijk zijn dinsdagochtend vroeg een vrachtwagen en een lijnbus met elkaar in aanrijding gekomen. Bij het ongeval raakte niemand gewond. Beide voertuigen liepen wel schade op aan de zijkant.
Op het moment van de botsing bevonden zich geen passagiers in de bus. Alleen de chauffeur was aanwezig. Zowel hij als de bestuurder van de vrachtwagen kwamen met de schrik vrij en bleven ongedeerd.
De lijnbus raakte dusdanig beschadigd dat deze door een bergingsbedrijf moest worden afgesleept. Om de bergingswerkzaamheden veilig uit te kunnen voeren, werd tijdelijk één rijstrook afgesloten. Het verkeer kon om en om passeren.





















