• Silvia van Dorsten: enthousiast over de vernieuwing van Crimpenhof.
• Silvia van Dorsten: enthousiast over de vernieuwing van Crimpenhof. Foto: Jan Timmer

‘Ik geloof in toekomst van Crimpenhof’

Algemeen 3.293 keer gelezen

KRIMPEN A/D IJSSEL • Winkelcentrum Crimpenhof ondergaat de komende tijd een fraaie make-over. Tot groot genoegen van de winkeliers én de klanten. “Een prima ontwikkeling”, zo stelt Silvia van Dorsten, behalve eigenaar van dames- en herenmodezaak Cracks ook bestuurslid van de Winkeliersvereniging Crimpenhof.

“Ik wil voorop stellen dat ik hier met veel plezier onderneem en mag rekenen op een trouwe en enthousiaste klantenkring. Maar mijn collega’s en ik zagen ook dat de Crimpenhof de laatste jaren inboette aan aantrekkelijkheid. Daarom juich ik de aanstaande vernieuwing van het winkelcentrum enorm toe. Winkelen in Crimpenhof moet weer een beleving worden, het bruisende centrum van Krimpen aan den IJssel, een plek die mensen verbindt. Als ik kijk naar de vernieuwingsplannen en hoe verbinding is gevonden met verschillende lokale verenigingen en stichtingen, dan kan ik alleen maar optimistisch zijn over de toekomst.” Een toekomst waarvan inmiddels al de eerste contouren zichtbaar zijn via het nieuw ontwikkelde logo met de daarbij behorende ‘pay-off’ ‘Crimpenhof, altijd dichtbij’

Nieuwe vloer
De komende maanden verandert er nog veel meer. Eind juni wordt gestart met het leggen van een compleet nieuwe vloer (een klus die eind augustus geklaard moet zijn) en daarna worden de nieuwe banken en prullenbakken geplaatst. Verder wordt dit deel van de make-over begin september compleet gemaakt met het plaatsen van diverse plantenbakken en prachtige kunstbomen op de drie pleinen. Deze ontwikkeling smaakt naar meer en daarom zal Crimpenhof in beweging blijven en worden er al plannen gemaakt voor 2023.

“Ik ben enorm gelukkig dat Crimpenhof nu écht wordt beetgepakt”, zegt Silvia van Dorsten, die inmiddels alweer 26 jaar aan Cracks verbonden is, waarvan de laatste negen jaar als eigenaar. “Dit winkelcentrum was altijd ‘leading’ in de regio en het heeft nog steeds aantrekkingskracht met een prachtige mix van food tot fashion, met veel zelfstandige ondernemers, maar ook de grote bekende winkelketens van Albert Heijn tot HEMA. Crimpenhof vervult voor Krimpen aan den IJssel de centrumfunctie. De make-over, maar ook de events op het Raadhuisplein en de samenwerking met onze omgeving, vormen een mooie start in onze modernisering. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken. Ik geloof in Crimpenhof!”

Jan Timmer

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden