
40 jaar gitaar spelen bij koor Bloesem uit Beesd
NieuwsGellicum - Zondag 14 december werd tijdens de woord- en communieviering in de RK kerk te Gellicum, Giel Thijssen uit Beesd in het zonnetje gezet.
Giel is gitarist bij koor Bloesem uit Beesd (voorheen Jongerenkoor) en vierde zijn 40-jarig muzikaal jubileum. Giel was zeer verrast met deze speciale aandacht en koor Bloesem hoopt nog lang met hem te mogen samenwerken. Het was een mooie viering.
Op dit moment is koor Bloesem op zoek naar een nieuwe dirigent. Mieke van de Laar die sinds 12 jaar dirigent is, heeft aangegeven te stoppen eind maart 2026.
Anne Ruth den Hertog






















