
70 brandweermannen en -vrouwen komen samen in Beesd
NieuwsBeesd – Zeventig oud-leden en actieve leden van de Brandweer van Beesd kwamen vrijdagavond 19 september bijeen voor een bijzondere reünie.
Onder de aanwezigen bevonden zich onder andere voormalige commandanten en groepschefs, die samen met hun collega’s herinneringen ophaalden. Met een fotopresentatie werd er teruggekeken op de rijke geschiedenis van de Brandweer van Beesd. De nieuwe jonge ploeg verzorgde een demo waarbij een slachtoffer bekneld zat in een auto en moest worden bevrijdt.
Na de officiële opening en de demo kon er nagepraat en gedanst worden met live muziek in de kazerne die omgetoverd was tot feest locatie met de tankautospuit als decor.






















