
60-jarig jubileum voor echtpaar Noordam – van Bergeijk uit Hellouw
NieuwsHellouw - Het echtpaar Noordam – van Bergeijk uit Hellouw is 60 jaar getrouwd. Om dit te vieren kwam burgemeester Servaas Stoop langs bij het echtpaar om ze te feliciteren.
Het echtpaar vertelden dat ze in het verleden naar West Betuwe zijn verhuisd met hun melkveebedrijf. Inmiddels zetten hun kinderen deze traditie voort.
Hulde aan het echtpaar!
Anne Ruth den Hertog






















