
Container al weken ‘laadpaalklever’ in Alblasserdam
NieuwsAlblasserdam - Een container van een grond- en straatwerkbedrijf staat al wekenlang bij een laadpaal voor elektrische auto’s aan de Vondellaan in Alblasserdam.
Raadslid Jako Sterrenburg informeerde afgelopen week tijdens de raadsvergadering bij wethouder Marten Japenga of de gemeente daar de rekening van betaalt. “De container staat daar continu ingeplugd. De aannemer is voor de gemeente aan de slag. We zouden het sneu vinden als de rekening bij ons wordt neergelegd.”
De wethouder kon daar niet direct een antwoord op geven. “De werkzaamheden lopen nog enige tijd, dan gaat deze laadpaalklever weer weg. Ik ga ervan uit dat de aannemer de euro’s die het laden kost niet aan ons doorberekent.”





















