
Burgemeester reikt medailles uit na 24e Alblasserdamse Avondvierdaagse
Nieuws FotoseriesAlblasserdam - De 24e editie van de SNS Avondvierdaagse in Alblasserdam is succesvol verlopen. In totaal deden 1439 mensen mee aan het wandelevenement.
Burgemeester Jan Willem Boersma gaf dit jaar het officiële startsein, samen met wethouders Freek de Gier, Margreet de Deugd en Thierry den Ouden, Justin Latupeirissa van ASR en presentator Talitha van Ooijen. Na afloop hielpen Boersma en De Gier de wandelaars aan hun welverdiende medaille.
Rijen dik langs de route
Alle deelnemers vormden samen het defilé, begeleid door de politie en drie muziekgroepen: de Hooi en Stro Kapel uit Ridderkerk, De Vrolijke Noot uit Alblasserdam en de Rijnmondband uit Schiedam.
Verkeersregelaars zorgden voor een veilige en ongestoorde route. Langs de kant stonden toeschouwers rijen dik, die de wandelaars bloemen en snoep overhandigden.
De organisatie laat weten dat het evenement mede dankzij de inzet van vele vrijwilligers goed is verlopen. De organisatie bedankt alle deelnemers, vrijwilligers en sponsoren voor hun bijdrage aan deze jubileumeditie.





























