
‘Lege’ verkiezingsborden Alblasserdam blijven nog staan: proef om evenementen aan te kondigen
NieuwsAlblasserdam - De lege raamwerken van de verkiezingsborden blijven de komende maanden nog staan.
Het is een proef, reageerde burgemeester Jan Willem Boersma afgelopen week tijdens de commissievergadering op vragen van Maarten-Jan van der Ende (SGP).
“Ze gaan de komende tijd gebruikt worden voor andere uitingen, zoals promotie van evenementen als het Havenfestival”, vertelde de burgemeester. “Vervolgens gaan we deze proef evalueren. Ook andere gemeenten als Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht doen dit.”
Wat meespeelt: de borden haal je niet één twee weg. “Ze zijn behoorlijk hufterproof, staan een halve meter verankerd in de grond.”





















