
Al weken opengebroken straat bij Dok11 in Alblasserdam: aanpak waarschijnlijk volgende maand
NieuwsAlblasserdam - Het opengebroken deel bij de nieuwe appartementen bij Dok11 in Alblasserdam wordt binnen enkele weken aangepakt.
Dat stelde wethouder Freek de Gier afgelopen week tijdens de commissievergadering. Haci Erdogan (Pro) vroeg hem ernaar. “Er is al twee maanden verstreken na het realiseren van het nieuwe pand naast Dok11 en de straat ligt daar nog steeds open.”
De Gier reageerde: “Ik heb het zelf ook gezien, het is verschrikkelijk. Het wachten is op de stroomaansluiting voor de dokterspraktijk. Die moet daar in de grond worden gelegd. Volgens mij is dat volgende maand aan de beurt en daarna wordt het netjes dichtgemaakt.”




















