
Buiten schaken op het plein van De Markt in Papendrecht gaat door
NieuwsPAPENDRECHT • Ook als de zomervakantie voorbij is, gaat het schaken op dinsdagmiddag op het plein voor het gemeentehuis gewoon door.
De afgelopen weken is er op dinsdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur buiten geschaakt in het centrum van Papendrecht. Er kwamen onder meer een oma met haar kleinzoon, een man uit de Wieken die zijn kleinkinderen had leren schaken, jong en oud en natuurlijk de vaste bezoekers van de schaakmiddag. Het was mooi weer en het was meteen ook een promotie moment voor mensen die het nog niet wisten. Je kan gewoon vrijblijvend langs komen en meedoen.





















