
Enveloppenactie van drie Andelse kerken levert bijna 2600 euro op
NieuwsANDEL • De drie gezamenlijke kerken van Andel hebben met hun jaarlijkse enveloppenactie een mooi bedrag opgehaald voor het project ‘Eet u mee?’.
Dit initiatief, ooit gestart door de dorpsraad in Andel, brengt mensen samen die vaak alleen aan tafel zitten. Dankzij een groep enthousiaste vrijwilligers zorgt het project niet alleen voor een maaltijd, maar ook voor sociale verbinding in het dorp.
Afgelopen zaterdag overhandigden de kerken het bedrag van 2594 euro aan het project. De ontvangst was warm en de vertegenwoordigers mochten meteen aanschuiven om mee te genieten van een heerlijke maaltijd en de goede sfeer.
Met deze donatie kunnen de vrijwilligers hun belangrijke werk voortzetten en bijdragen aan het versterken van de gemeenschap in Andel. De kerken danken alle gulle gevers voor hun bijdrage.






















