• Ren Verheij bij de bus van Van der Vlist.
• Ren Verheij bij de bus van Van der Vlist. Foto: Aangeleverd

Ren Verheij uit Lexmond met pensioen na ruim 51 jaar bij dezelfde baas

Nieuws

LEXMOND/ALBLASSERDAM • Ren Verheij heeft op vrijdag 27 oktober afscheid genomen van firma van der Vlist uit Alblasserdam, waar hij 51 jaar gewerkt heeft.

Hij begon op 1 juli 1972 als woningstoffeerder bij Cor van der Vlist, de vader van de huidige eigenaar Andre van der Vlist. Toen was het bedrijf nog alleen gevestigd in Nieuwpoort. Later verhuisde de interieurwinkel naar Alblasserdam. De winkel in Nieuwpoort bestaat overigens ook nog steeds.

Vanaf 5 oktober mag Ren, na 51 jaar, 3 maanden en 4 dagen gewerkt te hebben, genieten van zijn welverdiende pensioen.

Hij nam vrijdag afscheid met een drukbezochte receptie aan de Plantageweg 70 in Alblasserdam.

Gelukkig hoeven ze van beide zijden nog geen volledig afscheid te nemen, want Ren blijft Van der Vlist nog enkele dagen in de week versterken.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Een van de brandweermannen deed enthousiast mee met het waterspektakel.
foto’s en korte video 17 minuten geleden
Afkoelen en volop pret tijdens waterspektakel brandweer en oranjevereniging Giessenburg
Afbeelding
Nieuws 39 minuten geleden
Kees Kok wint de maandprijs bij Fotoclub Molenwaard
Afbeelding
Nieuws 44 minuten geleden
Wingerdse Pijl gaat zaterdag niet door vanwege tropische weersvoorspellingen
Afbeelding
Nieuws 17 uur geleden
Thijs Wemmers grijpt net naast podium op NK tijdrijden

Advertenties uit de krant

De persboot van eerdere jaren.
Nieuws 17 uur geleden
Persboot gezocht voor de Gondelvaart Giessen-Oudekerk op 12 september
Een sfeerimpressie van Team Sportservice.
Nieuws 19 uur geleden
Bleskensgraaf krijgt eigen buitensportclub voor 55-plussers
De locatie in Hoogblokland waar mogelijk een azc komt, met op de achtergrond Meerkerk.
Nieuws 20 uur geleden
Vijfheerenlanden blijft zich verzetten tegen asielopvang in Hoogblokland: nieuwe brief aan Molenlanden
De locatie aan de Melkweg in Bleskensgraaf.
Nieuws 21 uur geleden
Inwoners van Bleskensgraaf maken zich ‘ernstige zorgen’ over mogelijke asielopvang aan Melkweg
Peter-Erik, Wilma (achteraan) en Sophia (vlnr) zijn trots op de eerste oogst.
Nieuws 22 uur geleden
Herenboeren Gorinchem: voormalige maisakker geeft oogst én hoop

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen