
Bleskensgraaf krijgt eigen buitensportclub voor 55-plussers
NieuwsBleskensgraaf - Samen met buurtbewoners in beweging komen om zo te werken aan kracht, behendigheid, uithoudingsvermogen, cognitie en balans: dat kan vanaf maandag 29 juni. Op die dag start de Golden Fitclub in Bleskensgraaf. Iedere maandag erna, om 13.30 uur, beweegt men met elkaar op het veldje tussen het Wilgenpad en de Pinksterbloemstraat.
De Golden Fitclub is een laagdrempelig initiatief voor 55-plussers die fit en vitaal willen blijven, door te bewegen in de buitenlucht. De oefeningen zijn op ieder niveau te beoefenen. Na afloop is er tijd voor een kopje koffie of thee en gezellig napraten.
Het sportieve initiatief is voor en door buurtbewoners. De opstartbijeenkomst op 29 juni vindt plaats onder begeleiding van Rosa Frans, buurtsportcoach van Team Sportservice.
Meedoen? Stuur dan een mailtje naar rfrans@teamsportservice.nl om aan te melden.





















