
Auto over de kop op A15 bij Gorinchem: bestuurder naar ziekenhuis
112Gorinchem - Op de A15 ter hoogte van Gorinchem is zondagavond een auto over de kop geslagen en in de sloot beland. De bestuurder raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde rond 20:00 uur. De bijrijder hoefde niet naar het ziekenhuis. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk.
Getuigen gezocht
De politie is daarom op zoek naar getuigen en mensen met dashcambeelden.
Die kunnen contact opnemen met de politie via 0900-8844.





















