Afbeelding
Foto: RBF Media

Auto over de kop op A15 bij Gorinchem: bestuurder naar ziekenhuis

112

Gorinchem - Op de A15 ter hoogte van Gorinchem is zondagavond een auto over de kop geslagen en in de sloot beland. De bestuurder raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht.

Het ongeluk gebeurde rond 20:00 uur. De bijrijder hoefde niet naar het ziekenhuis. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk.

Getuigen gezocht

De politie is daarom op zoek naar getuigen en mensen met dashcambeelden.

Die kunnen contact opnemen met de politie via 0900-8844.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
Sport 58 seconden geleden
Roy den Hartog wint Ta-La-Ni clubkampioenschap tafeltennis in Nieuwpoort
De ontvangers van de grotere giften.
Nieuws 5 minuten geleden
Kringloopcentrum Graafstroom deelt duizenden euro’s uit aan goede doelen
Jan van Dam.
Nieuws 17 minuten geleden
Harmonieorkest Arkel verwelkomt nieuwe dirigent Jan van Dam
Afbeelding
Sport 19 minuten geleden
Jan de Ruiter en Kees Slob winnen bij hengelsportvereniging De Alver

Advertenties uit de krant

Simply Green.
Sport 23 minuten geleden
Simply Green aan kop in Nederland én Europa na sterk optreden in Made
Afbeelding
Sport 37 minuten geleden
Tijdrit om Jan van der Meijden Bokaal in Groot-Ammers
De Goudriaan Fair stond weer garant voor een gevarieerd aanbod.
Nieuws 42 minuten geleden
Goudriaan Fair trekt weer honderden bezoekers uit de wijde omgeving
Afbeelding
112 9 uur geleden
Auto over de kop op A15 bij Gorinchem: bestuurder naar ziekenhuis
De American Bull nadat hij bevrijd was uit de auto.
112 19 uur geleden
Oververhitte American Bull gered uit snikhete auto in Groot-Ammers

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen