
5.750 euro voor Prinses Maxima Centrum dankzij schaatsers uit Herwijnen
NieuwsHerwijnen - Afgelopen januari heeft een vriendengroep uit Herwijnen 200 kilometer geschaatst op de Weissensee. Voor deze barre tocht werd sponsorgeld opgehaald voor het Prinses Maxima Centrum.
Op 27 april werd tijdens een feestelijke bijeenkomst het eindbedrag bekend gemaakt. In totaal hebben de schaatsers 5.750 euro opgehaald voor het Prinses Maxima Centrum.






















