De schaatsers overhandigen de cheque.
De schaatsers overhandigen de cheque. Foto: Anne-Marie de Fockert

5.750 euro voor Prinses Maxima Centrum dankzij schaatsers uit Herwijnen

Nieuws

Herwijnen - Afgelopen januari heeft een vriendengroep uit Herwijnen 200 kilometer geschaatst op de Weissensee. Voor deze barre tocht werd sponsorgeld opgehaald voor het Prinses Maxima Centrum. 

Op 27 april werd tijdens een feestelijke bijeenkomst het eindbedrag bekend gemaakt. In totaal hebben de schaatsers 5.750 euro opgehaald voor het Prinses Maxima Centrum.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
Nieuws 43 minuten geleden
Boer belt brandweer na gasvorming in kuilgras in Deil
Afbeelding
Nieuws 2 uur geleden
Petje af en duimpje omhoog voor al die zwerfafvalprikkers en -ruimers
Afbeelding
Sport 6 uur geleden
Kom naar de gratis tennisclinic in Waardenburg
Afbeelding
112 18 uur geleden
Medisch incident aan de Panweg in Beesd

Advertenties uit de krant

Afbeelding
Nieuws 20 uur geleden
Zomeropening van terras Baron bij Burcht van Haeften
Afbeelding
112 21 uur geleden
Hooirollen in brand in Ophemert
Afbeelding
112 23 uur geleden
Stofzuiger in brand Ophemert
Maarten Fussel.
Nieuws 23 uur geleden
Maarten Fussel nieuwe hoofdredacteur Omroep Gelderland
Afbeelding
112 gisteren
Autobrand in Tricht

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen