De auto kwam in de sloot terecht.
De auto kwam in de sloot terecht. Foto: Marco van Deick

Personenauto belandt in sloot na botsing met vrachtwagen op N320

112

Maurik - Een vrouw is maandag met haar auto in de sloot beland na een aanrijding met een vrachtwagen op de N320 in Maurik. Ze raakte niet gewond.

Het ongeluk gebeurde maandagochtend om 11:25 uur op de N320. De vrouw reed vanaf de Hooiweg en zag de vrachtwagen over het hoofd. Ze kon niet meer op tijd remmen, waardoor haar auto in de sloot terechtkwam.

De ambulancedienst controleerde de vrouw na het ongeluk. Ze bleef ongedeerd. Een berger sleepte de personenauto weg. De vrachtwagen reed zelfstandig weg, maar moet eerst worden gerepareerd.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Advertenties uit de krant

Foto ter illustratie.
Nieuws 21 jun, 07:05
Nieuwe subsidieronde voor omwonenden zonnepark Lingemeer
Eén van beschadigde auto's
112 21 jun, 06:54
Gewonde naar ziekenhuis na aanrijding op Nieuwe Tielseweg
De brandweer bluste de resten van het gebouw.
Nieuws 20 jun, 13:18
Brand in oud clubhuis Zoelen
Afbeelding
Nieuws 20 jun, 12:06
Gelderse toekomstmakers gezocht voor ASN Gouden Eekhoorn Awards
Afbeelding
112 20 jun, 08:15
Takken op wegen in het buitengebied van Zoelen

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen