
Personenauto belandt in sloot na botsing met vrachtwagen op N320
112Maurik - Een vrouw is maandag met haar auto in de sloot beland na een aanrijding met een vrachtwagen op de N320 in Maurik. Ze raakte niet gewond.
Het ongeluk gebeurde maandagochtend om 11:25 uur op de N320. De vrouw reed vanaf de Hooiweg en zag de vrachtwagen over het hoofd. Ze kon niet meer op tijd remmen, waardoor haar auto in de sloot terechtkwam.
De ambulancedienst controleerde de vrouw na het ongeluk. Ze bleef ongedeerd. Een berger sleepte de personenauto weg. De vrachtwagen reed zelfstandig weg, maar moet eerst worden gerepareerd.





















