Logo hetkontakt.nl/krimpenerwaard
<p>Hairview Schoonhoven: trots op de nieuwe salon.</p>

Hairview Schoonhoven: trots op de nieuwe salon.

(Foto: Jan Timmer)

Hairview Schoonhoven: trots op de nieuwe salon

  •   keer gelezen   Zakelijk

SCHOONHOVEN • Hairview Schoonhoven is verhuisd van de Haven naar de Lopikerstraat. Op de nieuwe locatie is een kapsalon gecreëerd die in alle opzichten uitnodigend is.


Wie de nieuwe vestiging van Hairview Schoonhoven binnenstapt, kan bijna niet geloven dat de verbouwing van het monumentale pand tot kapsalon in slechts drie dagen heeft plaatsgevonden. “Een kwestie van goed voorbereiden en even heel hard doorwerken”, glimlacht eigenaar Teus Brand.

Fris
Het resultaat van alle inspanningen mag er zijn. De nieuwe salon oogt fris, warm en sfeervol dankzij het gebruik van veel steigerhout, nieuwe stoelen en de fraaie zwarte tegelvloer. Voeg daarbij het even vakkundige als gezellige team, bestaande uit salonmanager Jaimy en haar collega-kapsters Marion, Helga en Bianca en je voelt je als klant meteen thuis.

De voorbije 25 jaar huisde Hairview aan de Haven in Schoonhoven. Toen een eventuele verlenging van de huurperiode op niets uitliep, besloot Teus Brand naar een alternatief uit te kijken. “Die vond ik aan de Lopikerstraat 19”, glimlacht de kapper/ondernemer. “Toen ik het pand zag was ik meteen enthousiast. ‘Daar kunnen we wat mee’, dacht ik. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan. En nu is de salon open. Op een perfecte plek in het centrum van Schoonhoven. Middenin de winkelstraat. Mooi in de loop!”

Grote speler
“Hairview biedt in alle opzichten toonaangevende kwaliteit”, stelt Teus Brand, met twintig salons een behoorlijk grote speler op de kappersmarkt. “Dat doen we door onze teams veelvuldig trainingen en interne opleidingen te laten volgen. Daardoor zijn en blijven ze up-to- date. Daarnaast werken we in onze salons met de beste merken, waaronder het op kleurgebied toonaangevende Schwarzkopf. Trots zijn we ook op het feit dat we uitstekend bekend staan als Erkend Leerbedrijf. We wonnen zelfs al eens de titel ‘Beste Leerbedrijf van Nederland’.”

Hoewel de Hairview-organisatie met honderd medewerk(st)ers behoorlijk groot is, kent Teus Brand iedereen bij naam en toenaam. “Juist dat persoonlijke aspect vind ik zeer belangrijk,” zegt hij. “Niet alleen onze klanten moeten zich bij ons thuis voelen, dat geldt voor de kapsters net zo. Het mooie is dat je nauwelijks verloop ziet. Ze horen allemaal graag bij de Hairview-family.”

Goldcard
Om de verhuizing te vieren komt Hairview Schoonhoven met een mooie aanbieding op het gebied van kleuren. Deze geldt tot eind november.

Ook interessant is de Goldcard, waarmee klanten voor een vast bedrag per jaar twaalf keer langs kunnen komen om zich te laten knippen. Tevens is er de Family Card van zeven knipbeurten, die door het hele gezin te gebruiken is. “Met beide kaarten geniet je van een flinke korting”, besluit Teus Brand.

Jan Timmer

Elke dinsdag het nieuws uit de Krimpener- en Lopikerwaard per e-mail
Meer berichten
CustomHtml_5