Afbeelding
Foto: Jan Timmer
advertentie

Vermeulen Autoschade: persoonlijke aandacht maakt het verschil

Algemeen 489 keer gelezen

KRIMPEN A/D LEK • Daar sta je dan…. schade aan je auto. Leuk is anders. Goed om te weten dat er een autoschadeherstelbedrijf is waarop altijd een beroep gedaan kan worden: Vermeulen Autoschade in Krimpen aan de Lek.

"We zijn echt niet het enige autoschadeherstelbedrijf dat zorgt voor een technisch gezien hoogwaardig herstel van autoschade", erkent directeur Kees Vermeulen. "Waar wij ons extra in willen onderscheiden is de benadering van onze klanten. Met een kopje koffie bij binnenkomst, een luisterend oor en faciliteiten die elke verwachting overtreffen."

Wie schade heeft gereden en niet in de gelegenheid is om de auto naar Vermeulen te rijden is er de haal- en brengservice. "Daarvoor hebben we een eigen wagen beschikbaar, die snel inzetbaar is", aldus Kees Vermeulen.

Veel klanten ervaren het daarnaast als prettig dat Vermeulen Autoschade helpt bij het invullen van de formulieren ten behoeve van de verzekering en desgewenst kosteloos de totale afhandeling daarvan voor zijn rekening neemt. "Daarvoor hebben we in de persoon van Andrew een medewerker die uitblinkt in knowhow en klantvriendelijkheid. Hij heeft al veel mensen perfect geholpen."

Ook klanten die na schade meteen weer mobiel willen/moeten zijn, zijn bij Vermeulen Autoschade aan het juiste adres. Het bedrijf heeft gratis leenauto's beschikbaar. "Ook hier geldt dat persoonlijke aandacht het verschil maakt", weet Kees Vermeulen uit ervaring. "We gaan verder dan het simpelweg overhandigen van de autosleutels en het aanwijzen waar de leenauto staat. Onze medewerkers lopen altijd met de klant mee, geven een heldere instructie over de bediening en nemen de tijd om eventuele vragen te beantwoorden." 

Een ander pluspunt van Vermeulen Autoschade is de duidelijkheid inzake het autoschadeherstelproces zelf. "Onze klanten krijgen over de mail een uitgebreid rapport toegestuurd, compleet met foto's ", aldus Kees Vermeulen. "Zo kunnen ze tot in detail zien hoe we hun auto in waarde herstellen."

Wanneer het schadeherstelproces af is -'altijd op de vooraf afgesproken datum'- wordt de auto van binnen en buiten gereinigd, zodat je 'm als klant in blinkende conditie aantreft. "Dat moment blijft het mooiste en gaat nooit vervelen", glimlacht Kees Vermeulen. "Die tevreden blik als mensen hun auto weer terugzien. Ik geniet daar nog elke keer van."  Meer informatie: www.vermeulen-autoschade.nl

Dit artikel verscheen eerder in de papieren uitgave van 'Zaak & Zo'. De digitale versie van deze uitgave is terug te vinden via: https://issuu.com/hetkontakt/docs/krimpen_zaakenzo_2017_epaper

Jan Timmer

Robert van der Hek

Redacteur / coördinator van Het Kontakt - Krimpenerwaard

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden