Logo hetkontakt.nl/krimpenerwaard
• het nieuwe beeldmerk van Krimpenerwaard Marketing.
• het nieuwe beeldmerk van Krimpenerwaard Marketing. (Foto: Krimpenerwaard Marketing)

Huisstijl gebiedspromotie Krimpenerwaard gelanceerd

  •   153 keer gelezen

KRIMPENERWAARD • Krimpenerwaard Marketing heeft de nieuwe huisstijl voor de Krimpenerwaard gelanceerd. Die werd donderdag door wethouder Jan Vente en Hans de Wit, voorzitter van Krimpenerwaard Marketing, onthuld.

De huisstijl is ontwikkeld vanuit de kernwaarden en identiteit van de Krimpenerwaard: een mooi gebied in het oud-Hollandse slagenlandschap waar een actieve levenshouding en vakmanschap centraal staan.

Vente is blij met de nieuwe huisstijl en de stappen die zijn gezet als het gaat om gebiedspromotie. "Met de oprichting van Krimpenerwaard Marketing en de samenwerking met de verschillende partnerorganisaties hebben we nu een professioneel platform dat door gerichte promotie en excellent gastheerschap kan zorgen voor meer bezoekers en bestedingen in de Krimpenerwaard."

Trots
Tegelijkertijd vindt hij het belangrijk om inwoners stimuleren om trots te zijn op de eigen omgeving. "Zij kunnen zich als ambassadeurs inzetten om de Krimpenerwaard te promoten." De huisstijl is binnenkort prominent zichtbaar op de website Indekrimpenerwaard.nl.

Stichting Krimpenerwaard Marketing en Promotie (Krimpenerwaard Marketing) is de koepelorganisatie die het gebied Krimpenerwaard en de bestemmingen binnen de gemeente op de regionale en (inter-) nationale kaart zet. Dat doet ze samen met de gemeente Krimpenerwaard, uitvoeringsorganisaties Schoonhoven Partners en Krimpenerwaard Partners, ondernemers, inwoners, evenementenorganisatoren en andere lokale organisaties.

Elke donderdag het Krimpenerwaard per e-mail
Meer berichten
 

HET KONTAKT OP FACEBOOK }