Logo hetkontakt.nl/klaroen
Foto: Stockfoto 123RF

Computermuis veroorzaakt brand in flat in Papendrecht

  •   keer gelezen   112

PAPENDRECHT • In een flatwoning aan de Evertsenstraat in Papendrecht is zaterdagochtend 1 augustus 2020 brand ontstaan.

De bewoner ontdekte in de ochtend dat de computermuis met laser brand had veroorzaakt in een matras. De jongen bluste het matras in de douche en dacht dat het uit was. Later in de ochtend ging hij van huis.

Niet veel later merkten buurtbewoners echter alsnog brand op. De brandweer kwam ter plaatse en ramde de deur van de woning open. Het matras bleek opnieuw te zijn gaan branden.

De brandweerlieden gooiden het matras naar buiten en blusten het vuur. Daarna is de woning geventileerd. De ingeramde deur zal binnenkort gerepareerd of vervangen worden.

Elke woensdag het nieuws uit Klaroen per e-mail
Meer berichten
CustomHtml_5
 

HET KONTAKT OP FACEBOOK }