
Eerste vrouwenteam van vv De Zwerver kampioen
SportKINDERDIJK • Het eerste vrouwenteam van voetbalvereniging De Zwerver uit Kinderdijk is zaterdag kampioen geworden.
De wedstrijd tegen het tweede van Hardinxveld-Giessendam werd feilloos met 12-0 gewonnen door de meiden van hoofdtrainer Walter Zwijnenburg en assistent Pleun de Pauw en daarmee raken de vrouwen hun titel van ‘eeuwige tweede’ eindelijk kwijt.






























