
Mannencirkel Drechtsteden biedt mannen ruimte om te praten en te luisteren
NieuwsDrechtsteden - In de Drechtsteden start een maandelijkse bijeenkomst voor mannen die behoefte hebben aan echte verbinding en ruimte om te praten over wat hen bezighoudt.
Mathieu Schout en Martijn Stolker begeleiden de Mannencirkel Drechtsteden: een plek waar mannen elkaar ontmoeten, luisteren en gedachten delen. Deelnemers hoeven niets te bewijzen en krijgen geen ongewenste adviezen. Elke bijeenkomst staat in het teken van een ander thema, wat voor rust, focus en gelijkwaardigheid zorgt. Ervaring met mannencirkels is niet nodig.
Eerste bijeenkomst op 9 juli
De cirkel komt één donderdagavond per maand samen, van 20:00 tot 22:00 uur. De eerste bijeenkomst is op donderdag 9 juli. Het thema voor die avond is "Man, hoe gaat het met jou?" Data voor de maanden daarna volgen later. De locatie is nog niet bekend en hangt af van het aantal aanmeldingen.
Deelnemers betalen een bijdrage van één euro voor koffie en thee. Aanmelden en een datum kiezen kan via www.mannencirkeldrechtsteden.nl.





















