
Selectiemeisjes Ritmische Gymnastiek van Olympia naar NK
NieuwsPAPENDRECHT • Alle drie de groepen van de selectiemeisjes Ritmische Gymnastiek van Olympia Papendrecht hebben zich op zaterdag 22 april geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap.
De drie teams namen zaterdag in Amsterdam deel aan de tweede groepswedstrijd. De jongsten trapten af en zaten elkaar dicht op de hielen. Olympia 2 (met Enora, Milou, Kayleigh en Leah) haalde 14.850 punten en mocht de bronzen medaille mee naar huis nemen.
Valfoutjes
Olympia 1 (met Vivian, Emily, Liva en Julia) werd met 14.750 punten vierde. De Juniorengroep (Amélie, Alicia, Mirjam, Yuliya, Julia, Mirthe, Anneloes en Sienna) werd vierde. Ze maakten veel valfoutjes en zetten een wat minder strakke oefening neer dan de vorige keer, wat 10.150 punten opleverde.
Kampioenschap
Het Nederlands Kampioenschap voor de jongsten is op 25 juni in Ahoy en voor de junioren is het op 3 juni in Deventer.
Anne Marie Hoekstra
Anne Marie Hoekstra is redacteur van Het Kontakt-Alblasserwaard en Het Kontakt-Klaroen.nl






















