
Charlotte van de Graaf wint Bram Blonk Bokaal voor tweede keer bij clubkampioenschappen WIK Gym
SportGroot-Ammers - Charlotte van de Graaf heeft voor de tweede keer de Bram Blonk Bokaal gewonnen tijdens de clubkampioenschappen van WIK Gym. De kampioenschappen vonden plaats onder warme omstandigheden en lieten veel progressie zien bij de turnsters.
De Bram Blonk Bokaal is een bijzondere prijs: turnsters worden niet beoordeeld op de complexiteit van hun oefeningen, maar op de netheid ervan. Charlotte van de Graaf sleepte de bokaal voor de tweede keer in de wacht.
Uitslagen per categorie
De clubkampioenschappen kenden uitslagen in vier categorieën. In de MB6 ging de eerste plaats naar Manou, gevolgd door Romy op de tweede en Marie-Ann op de derde plaats.
In de BBH eindigde Charlotte als eerste, Sirah als tweede en Isa en Jara deelden de derde plaats. Bij de BBG pakte Rosa de winst, voor Isis op de tweede en Benthe op de derde plaats. In de BBF werd Alissa eerste en Britt tweede.





















