Een van de gevangen vissen.
Een van de gevangen vissen. Foto: Hengelsportvereniging Groot-Ammers

Hengelsportvereniging Groot-Ammers haalt bijna 660 kilo vis op uit de Lek

Sport

Groot-Ammers - Hengelsportvereniging Groot-Ammers e.o. hield afgelopen zaterdag haar jaarlijkse individuele wedstrijd op de Lek. Aan het evenement deden 37 vissers mee.

Samen vingen de deelnemers bijna 660 kilogram vis. Ronald Nispen won zijn vak met een totaalgewicht van 74,7 kilogram. Het andere vak ging naar Arjan Klop, die 51,28 kilogram ophaalde.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Juf Grietha in actie.
Nieuws 15 minuten geleden
Juf Grietha neemt na meer dan 25 jaar afscheid van CBS Eben-Haëzer in Groot-Ammers
Een deel van de winnaars.
Sport 20 minuten geleden
Meer dan 140 tennissers strijden mee tijdens open toernooi TC Meerkerk
Afbeelding
Nieuws 25 minuten geleden
Geslaagd ouder-kind toernooi bij Vridos in Giessenburg
Afbeelding
Nieuws 40 minuten geleden
CDA wil trein aantrekkelijker maken tijdens afsluiting Papendrechtsebrug

Advertenties uit de krant

Sportpark Souburgh.
Sport 50 minuten geleden
Tijdelijk alternatief vv De Alblas: Molenlanden huurt velden van Alblasserdam en blijft subsidie verstrekken
Bekladdingen met anti-azc in Wijngaarden.
Nieuws 1 uur geleden
Wijngaarden: blij dat locatie Elzenweg is afgevallen, nog wel zorgen over azc op locatie Melkweg
Afbeelding
Sport 4 uur geleden
TTV Streefkerk voor het eerst Nederlands kampioen in seniorenklasse
Dirk Lugthart en wethouder Bikker.
Nieuws 14 uur geleden
Koninklijke onderscheiding voor vrijwilliger Dirk Lugthart uit Oud-Alblas
Een promotieafbeelding van de campagne.
Nieuws 14 uur geleden
Molenlanden doet mee aan regionale campagne tegen drugscriminaliteit

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen