
Hengelsportvereniging Groot-Ammers haalt bijna 660 kilo vis op uit de Lek
SportGroot-Ammers - Hengelsportvereniging Groot-Ammers e.o. hield afgelopen zaterdag haar jaarlijkse individuele wedstrijd op de Lek. Aan het evenement deden 37 vissers mee.
Samen vingen de deelnemers bijna 660 kilogram vis. Ronald Nispen won zijn vak met een totaalgewicht van 74,7 kilogram. Het andere vak ging naar Arjan Klop, die 51,28 kilogram ophaalde.






















