
Meiden MO-11 van Noordeloos winnen eigen toernooi
SportNOORDELOOS • Op de voetbalvrije zaterdag van 18 februari werd er op SV Noordeloos een meidentoernooi georganiseerd voor meiden tot 11 jaar. De deelnemende teams waren Groot-Ammers, Hardinxveld, Arkel, Stedoco en Noordeloos.
Er werd door elke ploeg vier wedstrijden gespeeld in de poule van vijf. Na een spannende strijd trokken de meiden van Noordeloos aan het langste eind en wonnen hiermee hun eigen toernooi. De meiden van Groot-Ammers mochten zich kronen tot kampioen van de penalty’s. Verder was de ochtend een groot succes, waarbij de meiden mooie wedstrijden uitvochten onder een gezellige en gemoedelijke sfeer.





















