
Feestelijke Wintermarkt Lexmond: ‘Veel complimenten over de diversiteit’
NieuwsLEXMOND • De Wintermarkt in Lexmond werd op 8 december druk bezocht door bezoekers uit de regio.
De kramen waren verlicht met kerstlampjes en er stond zelfs een verlichte trekker. Het dweilorkest paste mooi in de sfeer met hun verlichte instrumenten en Kerstmuziek. Aan de inwendige mens werd ook gedacht, er konden wafels, hamburgers, loempia’s en oliebollen gegeten worden met warme chocomel met slagroom.
“Een veel gehoord compliment was de diversiteit van de kramen maar ook de knusse gezelligheid in het hart van het dorp.” De kraamhouders vertelden dat je die warme gezelligheid vaak mist op de grote markten en dat Lexmond daar juist om bekend staat. “Een mooier compliment voor het dorp en de markt kan je niet krijgen”, aldus de organisatie. “Op naar volgend jaar!”






















