
Wandelaars uit Herwijnen lopen Dodentocht in Bornem
NieuwsHerwijnen - Wandelaars uit Herwijnen Arne Boom, Jitske Boom en Kris Boer hebben de Dodentocht in Bornem (België) succesvol volbracht.
Het was een tocht van 100 kilometer aan één stuk. De drie vertrokken op vrijdag 8 augustus om 21:00 uur en kwamen aan op zaterdagavond 9 augustus om 20.30 uur.
13.000 man stond aan de start, 71 procent lukte het om de 100 kilometer succesvol te voltooien. De drie wandelaars uit Herwijnen zijn ‘onwijs trots dit ná de Vierdaagse ook met een mooie medaille te hebben getrotseerd’.
Christine Kieviet
Redactiecoördinator van Het Kontakt-West Betuwe, Het Kontakt-Tiel en Het Kontakt-Culemborgse Courant
























