
Geslaagd voorjaarconcert in Herwijnen
NieuwsHERWIJNEN • Muziekvereniging Wilhelmina hield zaterdag haar voorjaarsconcert. Ook werden een aantal leden extra in het zonnetje gezet.
De eigen slagwerkgroep, leerlingenorkest en fanfare traden op. Te gast was het regionaal seniorenorkest Luctor et Emergo.
Huldigingen
Extra feestelijk was de huldiging van Wilma van Mourik, die al vijftig jaar lid is van Wilhelmina. Hiervoor was bondsbestuurslid Hans Kroon naar Herwijnen gekomen. Ook Marjolein van Veen (25 jaar lid) en Erwin Vroegh (12,5 jaar lid) werden gehuldigd.
Sven van Egdom werd in het zonnetje gezet omdat hij zijn A-diploma op trombone had gehaald.






















