
Koninklijke onderscheiding voor schaatstrainer Louis Lankhaar
AlgemeenWIJK EN AALBURG • Louis Lankhaar uit Babyloniënbroek heeft zaterdag uit handen van burgemeester Fons Naterop een koninklijke onderscheiding gekregen. Lankhaar kreeg de onderscheiding vanwege zijn grote verdiensten voor de regionale schaatssport. Hij is in totaal 40 jaar schaatstrainer en begonnen bij STC Willy van den Berk, toen nog Jaap Eden (Haarsteeg) en later bij de IJsvrienden. Beide verenigingen organiseerden zaterdag een receptie voor Lankhaar, waarvoor leden en oud-leden waren uitgenodigd.






















