
VC WIK verliest eerste bekerwedstrijd
SportGroot-Ammers - De mannenhoofdmacht van VC WIK heeft de eerste bekerwedstrijd van het seizoen verloren. Donki Sjot uit Den Dungen zegevierde in Groot-Ammers met 0-3.
Ondanks een tot nu toe goede voorbereiding eindigde de eerste set door een te hoge foutenlast in 21-25. In de tweede en derde set kwam WIK wel dichterbij, maar werden de kansen niet verzilverd: 24-26 en 26-28.





















