
Coördinator Bets de Vroome van Epilepsie.nl neemt afscheid
NieuwsAmeide - Van 2 tot en met 7 juni vindt de jaarlijkse collecteweek van EpilepsieNL plaats. In Ameide-Tienhoven wordt deze al vele jaren georganiseerd door Bets de Vroome-Vink. En nog veel langer is zij zelf actief als collectant. Zij gaat nu stoppen en onlangs werd zij verrast door regiocoördinator Carola Verbraak, die haar kwam bedanken voor ruim 40 jaar bijzondere verdiensten voor het epilepsiefonds.
Zij was Bets ook heel dankbaar voor het zorgen voor een nieuwe coördinator: vanaf dit jaar heeft Ietje Spronk de organisatie overgenomen. Zij heeft maar liefst 30 trouwe collectanten die van deur-tot-deur gaan om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor EpilepsieNL. Hopelijk wordt de prachtige opbrengst van 1800 euro vorig jaar weer geëvenaard of zelfs overschreden. Wie de collectant mist, kan een eenmalige donatie doen via deze link: https://epilepsie.digicollect.nl/carola-verbraak.






















