
Klaverjasteam van de brandweer wint bij Ta-La-Ni in Nieuwpoort
NieuwsNIEUWPOORT • Het winnende klaverjasteam van de jaarlijkse whist- en klaverjasavond voor verenigingen en bedrijven bij Ta-La-Ni is het team van de brandweer geworden.
Op de foto van links naar rechts: Sjaak Boele, Jan den Hartog, Arie Piet Brokking en Wim van Beek.
De eerstvolgende reguliere maandelijkse kaartavond is vrijdag 6 december.






















