Logo hetkontakt.nl/leerdam
• Het logo werd zaterdag onthuld.
• Het logo werd zaterdag onthuld. (Foto: aangeleverd)

Everstein heeft nu ook leeuwinnen

  •   247 keer gelezen

EVERDINGEN • Dankzij businessclub Contactus krijgt de meisjes- en vrouwentak van sc Everstein extra aandacht en een eigen identiteit. De aftrap had afgelopen zaterdag plaats, als onderdeel van de familiedag.

Vanaf het moment dat businessclub Contactus is opgericht staat ondersteuning van sc Everstein hoog in het vaandel. Sinds kort is buiten het basislidmaatschap een upgrade mogelijk, waardoor leden er voor kunnen kiezen ook businesspartner van sc Everstein te worden.

De upgrade wordt volledig aangewend voor het meisjes- en vrouwenvoetbal. In overleg met een delegatie van deze tak en coördinator Daniëlle van Genderen is zowel een naam ('De rode leeuwinnen') als een slogan ('Trained to kick balls') bedacht. Contactus heeft een stoer logo laten ontwerpen dat gebruikt gaat worden voor alle uitingen op tenues, trainingspakken en tassen. Bij aanvang van het nieuwe seizoen zijn in elk geval alle shirts voorzien van het nieuwe logo. Om te benadrukken dat het meisjes- en vrouwenvoetbal er écht toe doen bij sc Everstein worden langs het hoofdveld twee reclameborden alsmede een mesdoek geplaatst.
In het bijzijn van een aantal speelsters van sc Everstein werd het nieuwe logo gepresenteerd door John Hol, voorzitter van Contactus, en Daniëlle van Genderen. "De komende tijd blijft dit het project van de businessclub", merkte Hol op. "We willen er een bijdrage aan leveren dat deze doelgroep net zoveel aandacht, kansen en mogelijkheden krijgt als de jongens en de mannen. Daarbij denken we onder andere aan een bezoek aan het KNVB-complex met mogelijk het bijwonen van een training van de Nederlands vrouwenvoetbalelftal."

Janneke Kok
Redactiecoördinator van Het Kontakt Leerdam en Het Kontakt Vianen
Volg @JannekeKok op twitter >
Elke woensdag het Leerdam per e-mail
Meer berichten