• Reclame-uiting van Second Love.
• Reclame-uiting van Second Love.

ChristenUnie Krimpenerwaard wil einde aan reclame ‘Second Love’

Algemeen 660 keer gelezen

KRIMPENERWAARD • ChristenUnie Krimpenerwaard heeft schriftelijke vragen gesteld aan het college van B&W over de aanwezigheid van reclame van datingsite Second Love.

Kars Terlouw namens de ChristenUnie: “Op verschillende plekken in de Krimpenerwaard zijn reclames van Second Love zichtbaar in bushokjes. Aangezien hierin openlijk overspel wordt aangeprezen, hebben wij daar als ChristenUnie-fractie bezwaar tegen.” 

Visie
Terlouw, die per 1 juni officieel wordt benoemd als commissielid van ChristenUnie Krimpenerwaard, wil van het college weten of er een visie is op de aanwezigheid van deze reclame-uitingen in de openbare ruimte en of het college bereid is om deze reclames te weren uit de bushokjes.

“Vooropgesteld dat wat ons betreft de invloed van de overheid niet tot in de slaapkamer reikt”, aldus Kars, “maar wij trekken een grens bij reclame in de openbare ruimte voor overspel. Overspel legt een bom onder relaties, waarvan in veel gevallen niet alleen de bedrogen partner, maar ook één of meerdere kinderen de dupe zijn.”

Robert van der Hek

Redacteur / coördinator van Het Kontakt - Krimpenerwaard

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Afbeelding
Krimpenerwaard: einde aan wonen onder hoogspanningslijnen Nieuws 6 uur geleden
• Luchtfoto met in het midden het IHC-terrein.
Ontwikkelcombinatie DBL presenteert planstudie IHC-terrein Krimpen aan de Lek Nieuws 8 uur geleden
• Eerdere editie van 'Open Joodse Huizen - Huizen van Verzet'.
Zaterdag 4 mei: 3e editie Open Joodse Huizen - Huizen van Verzet Nieuws 9 uur geleden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden