• De opening van het toeristisch seizoen 2021.
• De opening van het toeristisch seizoen 2021.

Digitale opening toeristisch seizoen

Algemeen 349 keer gelezen

KRIMPENERWAARD • Schoonhoven Partners en Stichting Promotie Krimpenerwaard markeren de opening van het nieuwe toeristisch seizoen met een videoboodschap in samenwerking met Gemeente Krimpenerwaard. Met burgemeester Roel Cazemier spraken de afgevaardigden van de twee regiomarketingorganisatie over kaas en zilver, binnenlandstoerisme en nieuwe arrangementen.

In voorgaande jaren werd het toeristisch seizoen geopend met de achterban: de ondernemers in de recreatieve sector in de Krimpenerwaard. In Schoonhoven was het tegelijk het moment om samen te komen met alle evenementenorganisaties. De video was voor beide organisaties een alternatief. 

Thema
Het jaarthema van de marketingorganisaties luidt: ‘Kom kijken, kom proeven, kom doen’.

Stefan van Beeten (Schoonhoven Partners) onderstreept in de video: “Dit geldt echt niet alleen voor toeristen, maar juist ook voor inwoners. Of je hier nu al dertig jaar woont of net ingetrokken bent, in de stad en de regio valt zoveel te ontdekken.”

Stichting Promotie Krimpenerwaard en Schoonhoven Partners werken als collega-organisaties aan respectievelijk de regio- en de citymarketing. De organisaties pakken, in samenwerking met gemeente Krimpenerwaard, gezamenlijk projecten en campagnes op.

Dit jaar is er onder andere aandacht voor een warm welkom aan nieuwe bewoners in de Krimpenerwaard, binnenlands toerisme in de regio, de uitrol van een herkenbare huisstijl in de regio en streekproducten uit de Krimpenerwaard.

Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden