• De uitreiking van de award op het kantoor in Bergambacht.
• De uitreiking van de award op het kantoor in Bergambacht.

Rehorst Bouw tweemaal in de prijzen

Algemeen 629 keer gelezen

BERGAMBACHT • Rehorst Bouw BV, een van de drie bouwbedrijven van de Adriaan van Erk Groep, is wederom in de prijzen gevallen bij de Stichting Klantgericht Bouwen.

Edwin Groot, directeur van de stichting: "De bij SKB aangesloten bedrijven vragen via enquêtes continu feedback van hun klanten. Zij hebben klantgericht ondernemen hoog in het vaandel staan. Speciaal voor hen organiseert de stichting een jaarlijkse prijsuitreiking onder de aangesloten bouwbedrijven."

Rehorst Bouw ontving als eerste de award voor beste kopersbegeleiding. Het bouwbedrijf in Bergambacht werd door de klanten het best beoordeeld op onder meer 'communicatie met de kopersbegeleider', 'informatievoorziening tijdens de bouw' en 'het inspelen op extra wensen tijdens de bouw'.

Maar ook de 'Oplevering Award' was voor Rehorst Bouw. Edwin Groot: "Deze award geeft aan dat de klanten van Rehorst naar tevredenheid zijn bediend op onder andere 'communicatie tijdens de oplevering', 'de tijd die voor de oplevering is uitgetrokken' en 'de kwaliteit van de afgehandelde punten'.

Rehorst-directeur Arie Houweling: "Wij zijn er trots op, dat de visie en het beleid op klantgerichtheid zich binnen de Adriaan van Erk Groep en daarmee Rehorst Bouw keer op keer bewijst. Klantgerichtheid is een continu leerproces door het hele bedrijf. Het is niet iets dat alleen op bepaalde afdelingen tot uiting komt. Sterker nog, het is ook bepalend voor onze partners. Je bouwt tenslotte altijd samen. Het is een teamprestatie."

Vervolgens: "In deze gespannen markt is het lastig om aan de gestelde doelstellingen te blijven voldoen. Factoren als goed gekwalificeerde medewerkers, een veranderende klantvraag en drukte op de bouwmarkt hebben direct gevolg op het gebied van klantgerichtheid. Wij zijn dan ook blij dat we dit relatief goed op de rit hebben staan. Ondanks deze waardering blijven we ons steeds verbeteren. We zetten in op een nieuw digitaal kopersportaal om onze klanten nog beter te bedienen. Dit naast het persoonlijk contact en het 'Woonidee', waar we de kopers ontvangen."

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden