Logo hetkontakt.nl/krimpenerwaard
• Reclame-uiting van Second Love.
• Reclame-uiting van Second Love.

ChristenUnie Krimpenerwaard wil einde aan reclame ‘Second Love’

  •   keer gelezen

KRIMPENERWAARD • ChristenUnie Krimpenerwaard heeft schriftelijke vragen gesteld aan het college van B&W over de aanwezigheid van reclame van datingsite Second Love.


Kars Terlouw namens de ChristenUnie: “Op verschillende plekken in de Krimpenerwaard zijn reclames van Second Love zichtbaar in bushokjes. Aangezien hierin openlijk overspel wordt aangeprezen, hebben wij daar als ChristenUnie-fractie bezwaar tegen.” 

Visie
Terlouw, die per 1 juni officieel wordt benoemd als commissielid van ChristenUnie Krimpenerwaard, wil van het college weten of er een visie is op de aanwezigheid van deze reclame-uitingen in de openbare ruimte en of het college bereid is om deze reclames te weren uit de bushokjes.

“Vooropgesteld dat wat ons betreft de invloed van de overheid niet tot in de slaapkamer reikt”, aldus Kars, “maar wij trekken een grens bij reclame in de openbare ruimte voor overspel. Overspel legt een bom onder relaties, waarvan in veel gevallen niet alleen de bedrogen partner, maar ook één of meerdere kinderen de dupe zijn.”

Robert van der Hek
Redacteur / coördinator van Het Kontakt Krimpener- en Lopikerwaard
Volg @RobertvanderHek op twitter >
Elke dinsdag het nieuws uit de Krimpener- en Lopikerwaard per e-mail
Meer berichten
CustomHtml_5
 

Agenda

Organiseert u een evenement?
Laat het ons weten!

Klik hier