Vergeten gaskachel veroorzaakt brand in woning Polsbroek
Logo hetkontakt.nl/krimpenerwaard
• Brandweerlieden hadden de brand vrij snel onder controle. Een vergeten gaskachel bleek de boosdoener.
• Brandweerlieden hadden de brand vrij snel onder controle. Een vergeten gaskachel bleek de boosdoener. (Foto: AS Media)

Vergeten gaskachel veroorzaakt brand in woning Polsbroek

  •   keer gelezen   112

POLSBROEK • In een woning aan de Noordzijdseweg in Polsbroek is vrijdagochtend brand uitgebroken.


Een vergeten gaskachel was de boosdoener. 

De brandweer schaalde al snel op naar ‘middelbrand’ zodat meerdere wagens ingezet konden worden. 

De brand was snel onder controle, maar zorgde wel voor veel schade in de woning. Voor zover bekend, raakte niemand gewond.

Floris Bakker
Redacteur / coördinator van Het Kontakt Krimpener- en Lopikerwaard
Volg @BakkerFloris op twitter >
Elke dinsdag het nieuws uit de Krimpener- en Lopikerwaard per e-mail
Meer berichten
CustomHtml_5
 

Agenda

Organiseert u een evenement?
Laat het ons weten!

Klik hier