Den Houter CJBD-er van het jaar in Drechtsteden
Algemeen
55
keer gelezen
DRECHTSTEDEN • Tijdens een drukke oudejaarsbijeenkomst van Contact Jonge Bedrijven Drechtsteden (CJBD) werd Johan den Houter van Drukkerij RAD uit Dordrecht maandag benoemd tot CJBD-er van het Jaar 2015. Hij bleef de inbreng vanuit Papendrecht en Alblasserdam nipt voor.
De leden konden afgelopen november aangeven wie zij wilden voordragen voor deze titel. Uit de drie genomineerden bepaalde de jury uiteindelijk de winnaar. In dezelfde bijeenkomst presenteerde voorzitter Jeroen Put bovendien het geheel nieuwe logo, de overzichtsvideo van 2015 én de nieuwe website.
Drie genomineerden
“Nadat de leden hun voorkeursstemmen hadden uitgebracht, bepaalde de verkiezingscommissie de drie genomineerden van dit jaar”, vertelt Jeroen Put, voorzitter Contact Jonge Bedrijven Drechtsteden. Vervolgens was het aan de jury om uit Arne Verwoert van Verwoert Online Advertising (Alblasserdam), Gart Broekhof van Techniek voor de Zorg (Papendrecht) en Johan den Houter van Drukkerij RAD (Dordrecht) de CJBD-er van het Jaar 2015 te bepalen.
Close finish
Jeroen Put: “Uiteindelijk werd dat, na een echte close finish, Johan den Houter. Zoals uit het juryrapport bleek, verdiende hij de titel onder andere door zijn betrokkenheid als lid cq partner, zijn insteek om kennis en netwerk te delen en zijn open houding. Waarachtig geen geringe kwalificaties waarop de leden hem voordroegen.”
Vernieuwingsslag
Contact Jonge Bedrijven Drechtsteden koos er, als platform voor jonge ondernemingen in de Drechtsteden, afgelopen jaar voor om, na een uitgebreide brainstormsessie, een vernieuwingsslag door te voeren. Jeroen Put: “Na intensief overleg met de leden, besloten we om met diverse punten aan de slag te gaan. Logo en website waren dringend aan vervanging toe. Beide kregen op basis van eigentijdse doelstellingen een moderne uitstraling. Daar kregen we direct al veel positieve reacties op."
"Uiteraard is de website geschikt voor alle apparaten. De in 2014 geïntroduceerde overzichtsvideo onderging ook een verjongingskuur. Het werd een mix van beelden van afgelopen jaar en is een mooie eerste kennismaking met onze vereniging. Tot slot gingen de leden akkoord met het bestuursvoorstel om Harry Eskes van Elda PR als bestuurslid voor communicatie toe te voegen.”