Logo hetkontakt.nl/klaroen
• Het kantoor van Lek en Waard Wonen in Nieuw-Lekkerland.
• Het kantoor van Lek en Waard Wonen in Nieuw-Lekkerland. (Foto: )

Huurders Lek en Waard Wonen tevreden over dienstverlening

  •   keer gelezen

REGIO • Lek en Waard Wonen laat zich jaarlijks beoordelen door Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). Uit enquêtes die huurders na contact met de corporatie krijgen toegestuurd, blijkt dat de huurders tevreden zijn over de dienstverlening.

KWH geeft een kwaliteitskeurmerk uit voor corporaties: het KWH-Huurlabel. Het unieke van dit label is dat de kwaliteit van de dienstverlening door de ogen van de huurder wordt bekeken. KWH ziet kwaliteit als een doorlopend verbeterproces, waarbij de dienstverlening aan de klant centraal staat.

Om het label te verlengen, moet minimaal een 7,0 worden gescoord voor de onderdelen Algemene dienstverlening, Woning zoeken, Nieuwe woning, Huur opzeggen en Reparaties en Onderhoud. Daarnaast moet per onderdeel minimaal 85% van de huurders tevreden zijn.

Het gemiddelde cijfer op totaalniveau van Lek en Waard Wonen is een 7,8.

Meer informatie over Lek en Waard Wonen is te vinden op www.lwwonen.info.

Elke woensdag het nieuws uit Klaroen per e-mail
Meer berichten
CustomHtml_5
 

HET KONTAKT OP FACEBOOK }