Afbeelding
ingezonden mededeling

Tips voor een gelukkig leven van Sanny (wie?)

Algemeen 125 keer gelezen

Ken je Sanny al? Sanny! Van Sanny zoekt geluk. Trouwen, zwanger zijn, kinderen krijgen… Sanny deelt het allemaal (en meer) in haar blogs en vlogs. Dit keer geen jong ding van een jaar of twintig met opgespoten lippen, maar een vrolijk reislustig type van halverwege de dertig die het midden houdt tussen Linda en Libelle. Zoiets. Haar motto: je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk. En veel in het leven is mogelijk.

Voor velen is Sanny een inspiratiebron. Ze spreekt namelijk behoorlijk overtuigend, is altijd vrolijk en steekt niet onder stoelen of banken dat ze hier haar geld mee verdient, dus regelmatig samenwerkt met verschillende kleding-, meubel- en andere merken.

Vlogs over haar dagelijkse leven
Maar het is echt leuker om een kinderwagen aangeprezen te krijgen door Sanny dan door een verkoper in de winkel. Of een leren laptoptas om de schouders van Sanny te zien hangen (die jij dan ook wilt). Bingo dus.

Ze vlogt over haar dagelijkse leven dat, daar moeten we eerlijk in zijn, toch iets anders is dan gemiddeld. Sanny komt immers op veel plaatsen veel eerder binnen dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Sanny heeft namelijk al veel volgers. Ruim 80.000. Dus krijgt ze het voor elkaar 'Ibiza coach' Michael Pilarczyk te strikken voor een gesprek, en gaat ze op de kiek met schrijfster Susan Smit.

Hoe kijk jij er tegenaan?
In 2013 startte ze haar feelgood platform. Lees: lachende gezichten, lichte kleuren, veel vrolijkheid. Het gaat volgens Sanny immers niet om hoe het feitelijke allemaal in elkaar steekt, maar hoe je er tegenaan kijkt.

"In mijn vlogs, interviews en 'Selfhelp Sanny' videos wil ik je inspireren om je positiviteit, zelfverzekerdheid en bewustzijn te vergroten zodat je nu al gelukkig kan zijn met wat je hebt. Daarnaast wil ik je helpen je focus te vergroten, en stress te verminderen om zo gelukkig te leven terwijl je je eigen doelen nastreeft."

Bang om zichzelf als voorbeeld te nemen, is ze niet. Terughoudendheid is haar vreemd. Ze kwam al jong in de televisiewereld terecht, onder andere als presentatrice van KampeerTV en RTL Lounge en verdiepte zich naar eigen zeggen in bewustzijn en persoonlijke groei om in die wereld overheid te blijven. Evenals veel andere Nederlanders, merkte ze op. Daar lag een markt.

Van Mom-life tot commercie
Daarbovenop kwam het besef dat in de televisiewereld je idee al snel je eigen idee niet meer is en daarom koos ze ervoor alles zelf te gaan doen. Ze werd online ondernemer. Op Youtube en Instagram heeft ze zich inmiddels flink geprofileerd. Fabrikanten weten haar te vinden en regelmatig toont ze zichzelf als influenceer met verschillende producten. Je ziet zomaar een Fjällräven rugzak en vast ook wel een Cowboysbag. Van mode tot babyspulletjes, van gezichtsverzuring tot aan boeken. En reisjes doet ze ook. Maar veelal is ze vrij open over het feit dat het om gesponsorde content gaat. O ja, En voor moeders interessant: ze heeft het thema mom-life prominent op haar site staan. Vaak herkenbaar en vrij openhartig.

Bert Bons

Redactiecoördinator van Het Kontakt-Alblasserwaard en Het Kontakt-Klaroen.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden