Foto: Geurt Mouthaan

Dick den Hoed van Inside Office neemt nieuwe Bedrijvig in ontvangst

  •   keer gelezen

REGIO • Directeur Dick den Hoed van Inside Office uit Alblasserdam nam maandag het eerste exemplaar van de nieuwe editie van Bedrijvig Alblasserwaard Vijfheerenlanden in ontvangst.


André de Borst, media-adviseur bij Het Kontakt Media, overhandigde hem het magazine. Inside Office staat centraal in de coverstory van Bedrijvig, waarin deze keer het thema 'Werkomgeving' centraal staat. Dick den Hoed en mede-directeur Dennis Meulendijk vertellen hierin over de verandering van sfeerloze en grijze werkplekken naar het kantoor als het nieuwe thuis.

De aandacht voor de werkomgeving komt ook naar voren in onder meer het interview met de nieuwe burgemeester van Gorinchem, die 'haar stad' omschrijft als dé ontmoetingshub van Nederland. Daarnaast komen er in een fotovierluik vier bijzondere werkplekken naar voren: van een molen en een fort tot een bakfiets en een koeienstal.

Tattookoning
Van het onlangs gehouden Business Event Gorinchem is een fotoverslag gemaakt; in Het Ambacht staat de Leerdamse tattookoning Daniël Derksen centraal. Ook ontbreken vaste items als de businessagenda, het korte nieuws en de diverse columns uit.

Het artikel is bezorgd bij ondernemers in de regio. Daarnaast is het ook digitaal terug te lezen via de nieuwe site van Bedrijvig, www.bedrijvigmedia.com.

Geurt Mouthaan
Redacteur/fotograaf van Het Kontakt Alblasserwaard en Klaroen.nl. Tevens betrokken bij Het Kontakt Media (Special Products).
Volg @GeurtMouthaan op twitter >
Ontvang 'm elke week gratis > Meer berichten
CustomHtml_5