• Anton van der Stelt.
• Anton van der Stelt. Foto: John Wijntjes

Anton van der Stelt per direct weg bij vv Bergambacht

Sport

BERGAMBACHT • Anton van der Stelt is niet meer de trainer van zaterdagvierdeklasser Bergambacht. Er was geen klik met een deel van de spelersgroep.

Van de zomer keerde de 56-jarige inwoner van Stolwijk terug bij de club waar hij zijn trainersloopbaan begon. 

Niet succes waarop gehoopt was

Met het contracteren van Van der Stelt dacht het bestuur de juiste opvolger van Raymond van der Kort te hebben binnengehaald om de selectie van de dorpsclub weer een stap verder te brengen. Met een andere spelwijze boekte de hoofdmacht niet direct het succes waarop gehoopt was. 

In het bekertoernooi was vijfdeklasser Stolwijk zijn buur in de eindrangschikking de baas. 

In de competitie neemt Bergambacht de achtste plaats in, met zeven punten uit vijf duels. 

Vorig seizoen eindigden de Bergambachtenaren nog als tweede in de eindstand en liepen ze in de finale van de nacompetitie promotie net mis.

Op korte termijn opvolger

VV Bergambacht hoopt op korte termijn de opvolger van Van der Stelt te kunnen presenteren.

Wim Kroone

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
foto’s 10 uur geleden
Minder drukte op zomerbraderie Krimpen aan de Lek door hoge temperaturen
Stijn en Maritgen Boon met enkele van hun koeien.
interview #trotsopdeboer 17 uur geleden
De route naar een eigen boerderij: Stijn en Maritgen Boon bouwen geleidelijk een eigen veestapel op
Afbeelding
foto’s 26 jun, 21:43
Ouderkerk aan den IJssel geniet van spetterend en verkoelend waterfestijn
De wethouders Wisja Pannekoek, Ria Boere en Pascal van der Hek (v.l.n.r.) namen donderdagavond tijdens een speciale raadsvergadering afscheid van hun wethouderschap. Rechts burgemeester Hans Beenakker.
Nieuws 26 jun, 17:00
Warm afscheid voor Boere, Van der Hek en Pannekoek: ‘Jullie hebben je met hart en ziel ingezet’

Advertenties uit de krant

Afbeelding
Nieuws 26 jun, 15:44
Knoop doorgehakt: McDonald’s krijgt definitief groen licht voor vestiging aan N210
TIjdens een speciale raadsvergadering in Lekkerkerk is donderdagavond de nieuwe wethoudersploeg geïnstalleerd. Van links naar rechts: Dick van Sluis, Jeffrey Groen, Irma Bultman, Leo Barth en Sandro Kovacic. Rechts burgemeester Hans Beenakker.
Nieuws 26 jun, 15:39
Nieuwe wethouders officieel aan de slag in Krimpenerwaard
Afbeelding
Nieuws 26 jun, 14:17
Hooibouwdag Lekkerkerk verplaatst naar 4 juli vanwege hitte
De gemeenteraad in vergadering bijeen.
Nieuws 26 jun, 14:03
Vaststelling bestuursakkoord: vraagtekens bij ‘ommezwaai’ asielbeleid Leefbaar Krimpenerwaard
Afbeelding
Nieuws 26 jun, 11:36
Krimpenaren gevraagd peuken op te rapen tijdens internationale actiedag

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen