
Bewoners Slothoven genieten van uitje met de pont
NieuwsBergambacht - Ruim dertig bewoners van zorgcentrum Slothoven in Bergambacht vertrokken afgelopen maandag, onder begeleiding van mantelzorgers en vrijwilligers, voor een overtocht met de pont van Veerdienst Bergstoep.
Na een korte wandeling ‘aan de overkant’ volgde een extra rondje over de rivier met de pont. Voor veel bewoners riep deze overtocht herinneringen op aan vroeger.
Terug in Bergambacht wachtte koffie met appeltaart bij restaurant ‘Aan de Dijck’. Dit onder het genot van accordeonmuziek.





















