
Dodenherdenking bij (verplaatst) monument Bergambacht
NieuwsBergambacht - Ook in Bergambacht werd zondag rond 20.00 uur stilgestaan bij Dodenherdenking.
Vele belangstellenden kwamen samen bij het oorlogsmonument op het Marktplein.
Het monument stond eerder in de Badhuisstraat, maar werd afgelopen jaar verplaatst vanwege de renovatie/nieuwbouw van de naastgelegen basisschool De Ark.
Bij de plechtigheid werden kransen en bloemen gelegd.
(foto’s: John Wijntjes)


























