Afbeelding
Foto: AS Media
update

Keukenbrand door vlam in de pan in Schoonhoven

112 2.051 keer gelezen

SCHOONHOVEN • In een pand aan de Koestraat in Schoonhoven brak zondag aan het begin van de avond brand uit. Het vuur woedde in de keuken.

Een bewoner had een pan met olie op het vuur gezet, maar was in slaap gevallen. Na een tijdje sloeg de vlam in de pan. 

In het pand worden kamers verhuurd. Rookmelders waarschuwden overige bewoners, die vervolgens snel ingrepen. De brand was kort, maar hevig. Bij aankomst van de brandweer was het vuur al uit. De rook trok echter door het hele pand. De brandweer heeft de boel geventileerd. De keuken raakte flink beschadigd.

Meerdere bewoners hadden rook ingeademd. Ambulancemedewerkers keken ze uit voorzorg na. Niemand hoefde naar het ziekenhuis overgebracht te worden.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Download onze app